Zwroty i reklamacje

Wymiana, zwrot i reklamacja

  1. Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu zamówienia.
  2. W celu odstąpienia od umowy sprzedaży klient może skorzystać z Formularza Odstąpienia od umowy, który dołączany jest do wiadomości potwierdzającej zawarcie umowy sprzedaży.
  3. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić towar. Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jedynie w przypadku, kiedy towar nie był używany. Do przesyłki zwrotnej klient odstępujący od umowy dołącza czytelnie podpisane i poprawnie wypełnione oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  4. Towar prosimy odesłać na adres: GONKA – Michał Hejduk, ul. Na Górce 2, 96-321 Żelechów. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  5. Sklep niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania od klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci klientowi dokonaną przez klienta płatności za zakupiony towar.
  6. Wszystkie koszty związane z przesyłką towaru w celu jego zwrotu lub wymiany ponosi klient. 
  7. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów Właściciel Sklepu ponosi odpowiedzialność za wady.
  8. Każda rzecz kupiona w Sklepie może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.
  9. Dostarczenie reklamowanego produktu, wraz z opisem przyczyn jego zwrotu oraz dowodem jego zakupu w Sklepie (lub jego kopią), jest niezbędną podstawą do rozpatrzenia reklamacji.
  10. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
  11. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl